לקראת הרמדאן חברת 'סולתם' יוצאת בקמפיין רחב היקף

לקראת חג הרמדאן החל ב-1 באפריל עד ה-30 באפריל, 'סולתם' – החברה המובילה בישראל לכלי בישול, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום נרחב לחברה הערבית, לקראת חג הרמדאן המתקרב.


הקמפיין עולה לאוויר ב-22.3 למשך כחודש ימים, יכלול שילוט חוצות בפריסה רחבת היקף, TV, דיגיטל ומשפיעניות ברשת, בהשקעה של מעל למיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום אסוואק.


מיטל רובין-עובדיה מנהלת השיווק בסולתם: "השקנו קולקציה ייעודית וחגיגית המותאמת לחג, היא תשווק למספר נקודות מכירה ברחבי הארץ, במחירי מבצע, כאשר המטרה היא לחזק את מעמדנו אצל לקוחות המגזר ובכלל."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)