לקראת פסח: קמפיין למותג אומפרדקס Z

חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך חודש, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.



לקראת חג פסח המתקרב, חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z תחת הסלוגן "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך ארבעה שבועות, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.



הקמפיין עושה שימוש באייקון של הפלפל החריף, המייצג את תחושת הצרבת המוכרת ל כ 30% מן האוכלוסייה. הפרסום מציג ויזואלית השלכת פלפל חריף אל כוס מים, תוך העברת המסר כי "הגיע הזמן להיפרד מהצרבת וניתן לאכול הכל!". הפרסומת מסתיימת בסיסמא: "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי