חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך חודש, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.
לקראת חג פסח המתקרב, חברת התרופות דקסון יוצאת בקמפיין לתרופה למניעת צרבת אומפרדקס Z תחת הסלוגן "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-מלניק. הקמפיין עולה בימים אלה באופן נרחב באינטרנט, בפרסום ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, למשך ארבעה שבועות, בהשקעה של מיליון וחצי ₪.
הקמפיין עושה שימוש באייקון של הפלפל החריף, המייצג את תחושת הצרבת המוכרת ל כ 30% מן האוכלוסייה. הפרסום מציג ויזואלית השלכת פלפל חריף אל כוס מים, תוך העברת המסר כי "הגיע הזמן להיפרד מהצרבת וניתן לאכול הכל!". הפרסומת מסתיימת בסיסמא: "מונע את הצרבת לפני שהיא מתחילה".