לרגל כניסת חברת MultiMed הבינלאומית לישראל, עולה קמפיין לעידוד השימוש במוצרי הבריאות הביתיים

לרגל כניסת חברת MultiMed הבינלאומית לישראל, עולה קמפיין הסברתי נרחב לעידוד השימוש במוצרי הבריאות הביתיים


תחת הסלוגן "פתאום כל ילד יכול להיות רופא" ובעלות הקמפיין מוערכת בכ-1,000,000$



על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ערמוני בייטס, במסגרתו יפורסמו מודעות בעיתונות הארצית והמקומית, שלטי חוצות, פרסום ברדיו, באינטרנט ובנקודות המכירה.



לדברי יובל ישכיל, סמנכ"ל שיווק MultiMed: "חברת MultiMed נותנת פתרונות בתחום הבריאות בבית וטיפול רפואי במצבי חירום דרך מוצרים חדשניים, ייעודיים ואדפטציה של מוצרים מקצועיים מחדר הניתוח, לשימוש ביתי. MultuMed מתמחה בפתרונות למשפחה ולילדים בפרט ומציעה דרכים חדשניות להתמודד עם פגעים בסביבה המשפחתית וגם עם הפחדים הנלווים הן לפגיעה והן לטיפול".



חברת MultiMed הינה חברה בינ"ל המפתחת ומשווקת מוצרים רפואיים מחדר הניתוח לשימוש ביתי. החברה המתמחה בפתרונות רפואיים מתקדמים בתחום הטראומה והחירום, חרטה על דגלה להביא טכנולוגיות רפואיות מתקדמות לטיפול הביתי תוך פישוט תהליך הטיפול ומבלי לוותר על איכות הטכנולוגיה הרפואית.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)