אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון, הודיע היום (ב') כי בית ההשקעות יוצא בקמפיין אינטרנטי ייחודי לפעילות חבר הבורסה שלו, מגדל שירותי בורסה. שמואלי אמר, כי אנו מזהים תופעה על פיה יותר ויתר אנשים משקיעים בבורסה באופן עצמאי ואנו מעוניינים להגדיל את נתח השוק של מגדל שוקי הון בשוק הזה שהולך וגדל.
שמואלי הוסיף ואמר כי :"אין לי ספק כי היקפי תקציב הפרסום באינטרנט ילכו ויגדלו, לא רק בשוק ההון ואצלנו בבית ההשקעות אלא בכל עולם הפרסום. להערכתי, שוק המדיה בעוד כמה שנים יעבור ל-40% פרסום באינטרנט, 40% פרסום בטלוויזיה ו-20% פרסום בשאר המדיות."
הקמפיין יושק ביום שלישי באתרי האינטרנט המובילים בו יוצע ללקוחות המעוניינים לנהל את השקעתם באופן עצמאי דרך מערכת המסחר של מגדל שוקי הון. מגדל שוקי הון תציע ללקוחות להצטרף למערכת המסחר האינטרנטית לביצוע הוראות רכישה ומכירה המציגה למשתמש את נתוני המסחר בזמן אמת בארץ ובחו"ל.
הקמפיין, אותו מובילה הדוגמנית ליאת בן רש"י, מציג את המוטו המרכזי של הקמפיין שהוא הצטרפות כלקוחות VIP לשירותי הבורסה של מגדל שוקי הון. לאחר מכן, דף הנחיתה הוא מעין סרט טלוויזיה ובו יהיה ניתן לראות את שלל היתרונות של החברה.