מגה ספורט בקמפיין חדש ברוח תרבות הוואטסאפ

מגה ספורט, באמצעות משרד הפרסום Lead, עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן "מגה ספורט, רשת הספורט של ישראל". הקמפיין יכלול שישה סרטים שונים המבוססים על חווית קבוצות הוואטסאפ שתפסה מאוד בישראל, ושבאמצעותה מתארגנים חברים לפעילויות ספורט.


מטרת הקמפיין היא לעודד מודעות לספורט בקרב אזרחי ישראל בדרך הנגישה ביותר עבור כולנו כיום: קבוצות הוואטסאפ בסמארטפון.



היקף ההשקעה של החברה בקמפיין עומד על כ-2 מיליון ₪ והוא צפוי לעלות ב- 1.9 בכלל המדיות: טלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל.



אורית גבאי, מנהלת שיווק מגה ספורט: "מגה ספורט, רשת הספורט של ישראל, שמה לה למטרה לעודד את הציבור הישראלי לקיים אורח חיים בריא ונכון, על-ידי פעילות ספורטיבית וכושר גופני. הבחירה בקריאייטיב שמשתמש בתרבות הוואטסאפ נעשתה על מנת לחבר את כלל האוכלוסייה למטרה זו ולהפוך את הנושא לנגיש עבור כל אחד."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)