מגה ספורט משיקה קמפיין חג בהיקף מיליון ש"ח

רשת "מגה ספורט" , מעלה בימים אלו קמפיין רחב היקף שיתמקד בסלוגן Lets sport together בכל המדיות : טלוויזיה בפריים טיים בערוץ 2 , ברשת החברתית (פייסבוק ואינסטגרם) והדיגיטל, וכמובן עיתונות ארצית. היקף עלות הקמפיין עומד על כמליון ש"ח.



אורית גבאי, מנהלת השיווק של רשת "מגה ספורט": "כרשת הגדולה והמובילה בתחום הספורט החלטנו שהקמפיין הנוכחי Lets sport together יציג קבוצות ספורט אמתיות מכל רחבי הארץ שעוסקות בענפי ספורט שונים ברגעי ספורט וניצחון".



בנוסף, רשת "מגה ספורט" קוראת לכל חובבי הריצה להגיע לאירועי הריצה החברתית שיתקיימו ברחבי הארץ (תאריכים ושעות יפורסמו בערוצי הדיגיטל) לאחר שהריצה הראשונה שהתקיימה בנמל ת"א הצליחה מעל ומעבר לצפי.



הפרסומים יתמקדו בקולקציות חדשות וחגיגיות בביגוד ובנעליים של כל המותגים המובילים בתחום עם שפע ועוצמה שרק רשת כמו "מגה ספורט" יכולה להציג.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)