מדית הפרסום האינטראקטיבית החדשנית של EyeClick הישראלית תיושם בקמפיין בסניפי בנק ברקליס במדריד

בנק ברקליס במדריד עלה בקמפיין אינטראקטיבי ייחודי לשירותיו בסניף המרכזי ובשמונה סניפים נוספים בעיר באמצעות המדיה האינטראקטיבית הייחודית של חברת EyeClick. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים עם אפשרות להרחבה לתקופה ארוכה יותר ולסניפים נוספים. הטכנולוגיה שפיתחה חברת EyeClick מאפשרת הקרנת תמונות וסרטונים דיגיטאליים על פני רצפה, קירות או תקרה, המגיבים אינטראקטיבית לתנועות בני אדם.



במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי תוקרן מפת העולם על רצפת הסניפים ולקוחות הבנק יבליטו את מיקומי הסניפים בעולם באמצעות דריכה על ערים שונות. לדריכת יתלווה אפקט של מים גועשים. עלות הקמפיין בסניף המרכזי בלבד מוערכת ב- 100 אלף ₪ לשבועיים עם אופציה להארכה.



מנכ"ל EyeClick, אריאל אלמוס מציין כי : "EyeClick מביאה חוויה אינטראקטיביות החודרת לתודעה והפוטנציאל הקיים בה זוהה לא רק בישראל. מנהלי השיווק של בנק ברקליס הבינו כי באמצעות המדיה של EyeClick הם יכולים לתקשר עם קהלי היעד שלהם באופן חוויתי ולהעביר להם מסרים בטכנולוגית Rich Interactive Media (מדיה אינטראקטיבית עשירה)."



המדיה של Eye Click משווקת בישראל באמצעות חברת מדיה טיקט.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)