מדו"ח הביניים שערך המשרד לפיתוח נגב גליל הרשות לפיתוח הגליל בעקבות קמפיין עם המסר המוביל "אמא תקני לי" לעידוד ההתיישבות, שיזם המשרד לפיתוח נגב גליל, עולה כי נעשו כ- 3000 פניות, התעניינו כ80 אלף גולשים ונרכשו 54,000 מ"ר בכ- 35 מיליוני שקלים (התחשיב הוא לפי 400 מ"ר בממוצע למגרש ובעלות ממוצעת של 250,000 ₪ ).
הקמפיין נוהל ע"י משרד הפרסום פריור, בעלות של 850,000 ₪ והחשיפה בוצעה בכל המדיות עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה, רדיו.
סילבן שלום, משנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל:" אלו רק נתונים חלקיים, עסקאות רבות מצויות כעת במו"מ לסגירה והמגמה של מעבר מהמרכז לגליל מוסיפה עדיין לגדול. חזון המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוא להביא עוד כ-300 אלף תושבים חדשים לגליל בעשור הקרוב ויש לנו את היכולת לעשות זאת. קמפיין ההתיישבות זוהי רק ההתחלה של הגשמת החזון"