מהמרכז לגליל: הצלחה לקמפיין "אמא תקני לי"

מדו"ח הביניים שערך המשרד לפיתוח נגב גליל הרשות לפיתוח הגליל בעקבות קמפיין עם המסר המוביל "אמא תקני לי" לעידוד ההתיישבות, שיזם המשרד לפיתוח נגב גליל, עולה כי נעשו כ- 3000 פניות, התעניינו כ80 אלף גולשים ונרכשו 54,000 מ"ר בכ- 35 מיליוני שקלים (התחשיב הוא לפי 400 מ"ר בממוצע למגרש ובעלות ממוצעת של 250,000 ₪ ).



הקמפיין נוהל ע"י משרד הפרסום פריור, בעלות של 850,000 ₪ והחשיפה בוצעה בכל המדיות עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה, רדיו.



סילבן שלום, משנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל:" אלו רק נתונים חלקיים, עסקאות רבות מצויות כעת במו"מ לסגירה והמגמה של מעבר מהמרכז לגליל מוסיפה עדיין לגדול. חזון המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוא להביא עוד כ-300 אלף תושבים חדשים לגליל בעשור הקרוב ויש לנו את היכולת לעשות זאת. קמפיין ההתיישבות זוהי רק ההתחלה של הגשמת החזון"

אולי יעניין אותך

קרדיט צילום: דימה טליאנסקי
יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מבצע גולברי צילום יחצ (5)
הסניף החדש של המשביר במפרץ חיפה צילום יונתן לוי
עופר וולף סמנכל בכיר Akamai