מומה עולה קמפיין לחברת היטאצ'י

משרד הפרסום מומה עולה בקמפיין חדש לחברת היטאצ'י. הקמפיין, בהיקף של כ- 250,000 ₪ כולל שקופיות מזג אוויר.



הקמפיין נועד לקדם את סדרת מסכי ה-LCD החדשה של המותג היטאצ'י, המציגים טכנולוגיה מתקדמת ואיכותית עם תמיכה מלאה ב- High Definition ומובילים בעולם בטכנולוגיה ואיכות.




לאחרונה, החלה חברת ראפ, נציגת היטאצ'י בישראל, לשווק גם מקררים של המותג היטאצ'י.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)