"דקסון", חברת התרופות השנייה בגודלה בישראל, יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסומי למותגי חטיבת התרופות ללא מרשם בהשקעה של כ -10 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום "מלניק + Publicis" בטלוויזיה ובאינטרנט.
הפרסומת הראשונה בכיכובו של מוני מושונוב כפרזנטור תעלה מחר (ב') למותג אומפרדקס-Z, התרופה ללא מרשם למניעת צרבת עד 24 שעות, והיא תישא את הסלוגן "היית צריך לחשוב על זי (Z) קודם".
נירה רוטשילד, מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסון: "מוני מושונוב היווה עבורנו את הבחירה הטבעית ביותר לקידום ערכי מותגי התרופות ללא מרשם של "דקסון", מעצם היותם מוכרים, משפחתיים, מצליחים ואהודים על ידי חלקים נרחבים בקרב הציבור הישראלי".
קרדיטים:
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא נתיב
מנהל קריאייטיב : דוד אביטל
ראש צוות : מיכאל גורי
קופירייטר: אילן נחמיאס
מנכל מלניק publicis : דן מלניק
מנהלי תקציב: אלק ואלדד מלניק
מנהלת מחקר ואסטרטגיה: מיכל עובדיה
מפיקת משרד: מיכל אלתרוביץ'
חברת מדיה: אופטימדיה
יחסי ציבור: גיא אופק תקשורת
מנהלת שיווק OTC: נירה רוטשילד
מנהלת מוצר: טלי מנליס
תקציבאית פרסום OTC: טלי שפר