מועדון לייף סטייל יוצא בקמפיין להשקת כרטיס Plus LifeStyle

מועדון לייף סטייל יוצא בקמפיין להשקת כרטיס Plus LifeStyle תחת הסיסמא: Be Our Guest בהיקף של 6 מיליון שקל. הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי, יעלה לאוויר למשך שלושה שבועות בטלוויזיה, אינטרנט, רדיו, עיתונות ארצית, נקודות מכירה וילווה בדיוור ישיר.



המסר המרכזי של הקמפיין הוא הטבה של החזר כספי של חודש קניות למצטרפים למועדון הלקוחות. הסרטון, המצולם כסרט מיוזיקל, מציג לקוחה בסופר-פארם המוזמנת, עם הצגת הכרטיס החדש, להיכנס לעולם מושלם בו אין צורך לשלם על קניות.



בנוסף לקמפיין בתקשורת, כל עובדי סופר-פארם, לרבות הנהלת החברה, ילבשו בשבועות הקרובים חולצות עם הדפסי פפיון וכתפיות ברוח סרטון הפרסומת.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)