מועדון הלקוחות YOU עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף לתוכנית נאמנות חדשה של מועדון לקוחות YOUומגה, בעלות של כ-3.5 מיליון שקל הקמפיין יכלול פרסום בכל ערוצי התקשורת לרבות טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות וילווה בדיוור ללקוחות באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.
קמפיין הטלוויזיה מבוסס על סדרת איורים מצוירת בסגנון "מר קו", בו מאוירות מגוון המתנות הניתנות לחברי המועדון בכל סניפי רשתות מגה. הסרטון מעניק אפקט של סדרת אנימציה קצבית.
לדברי גילי שחק, מנהל הקריאטיב בשטרית מדיה גרופ: "בסרטון שילבנו בין אנימציה לסטופ מושיין (Stop Motion) , ויצרנו סיפור המעביר את המסר ואת הכיף בקבלת מתנות שוות כל כך" .
התוכנית החדשה של מועדון לקוחות YOU, מציעה תוכנית נאמנות חדשנית וייחודית, במסגרתה יתוגמלו הלקוחות בעבור קניות מזון. על פי מודל הנאמנות החדש, לקוחות המועדון, שיתחייבו לערוך את קניות המזון החודשיות שלהם באמצעות כרטיס אשראי YOU בגובה של 750 שקל ומעלה, למשך שנה, יוכלו לבחור מתנה מתוך מגוון רחב של מתנות יקרות ערך בשווי סל הקניות החודשי העתידי. עלות המתנות המוענקות ללקוחות במסגרת המבצע הינו 18 מיליון ₪, כולל מסכי LCD, מחשבים ניידים, סוני פלייסטיישן, תנורי אפיה, מקררים ועוד.