מועדון לקוחות YOU עולה בקמפיין נאמנות

מועדון הלקוחות YOU עולה בקמפיין פרסומי רחב היקף לתוכנית נאמנות חדשה של מועדון לקוחות YOUומגה, בעלות של כ-3.5 מיליון שקל הקמפיין יכלול פרסום בכל ערוצי התקשורת לרבות טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות וילווה בדיוור ללקוחות באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ.


קמפיין הטלוויזיה מבוסס על סדרת איורים מצוירת בסגנון "מר קו", בו מאוירות מגוון המתנות הניתנות לחברי המועדון בכל סניפי רשתות מגה. הסרטון מעניק אפקט של סדרת אנימציה קצבית.


לדברי גילי שחק, מנהל הקריאטיב בשטרית מדיה גרופ: "בסרטון שילבנו בין אנימציה לסטופ מושיין (Stop Motion) , ויצרנו סיפור המעביר את המסר ואת הכיף בקבלת מתנות שוות כל כך" .


התוכנית החדשה של מועדון לקוחות YOU, מציעה תוכנית נאמנות חדשנית וייחודית, במסגרתה יתוגמלו הלקוחות בעבור קניות מזון. על פי מודל הנאמנות החדש, לקוחות המועדון, שיתחייבו לערוך את קניות המזון החודשיות שלהם באמצעות כרטיס אשראי YOU בגובה של 750 שקל ומעלה, למשך שנה, יוכלו לבחור מתנה מתוך מגוון רחב של מתנות יקרות ערך בשווי סל הקניות החודשי העתידי. עלות המתנות המוענקות ללקוחות במסגרת המבצע הינו 18 מיליון ₪, כולל מסכי LCD, מחשבים ניידים, סוני פלייסטיישן, תנורי אפיה, מקררים ועוד.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)