מותג אופנת הגברים הבינלאומי PIERRE CARDIN משיק קמפיין קיץ בהשקעה של מיליון דולר

חברת דוכס יבואני אופנה בע"מ, המחזיקה בזיכיון של רשת האופנה הבינלאומית PIERRE CARDIN לשיווק והפצת מותגיה בישראל, משיקה קמפיין קיץ לקולקציית הגברים החדשה של המותג, בו תשקיע מיליון דולר.



איציק דור, מנכ"ל PIERRE CARDIN ישראל: "קולקציית הקיץ החדשה של מותג הגברים מתאימה לקהל הישראלי, החובב חולצות פולו, חולצות מכופתרות צבעוניות ומכנסי ג'ינס וכותנה בגזרה קלאסית ומעט משופשפת, כל זאת במחירים תחרותיים במיוחד, ואנו צופים לה הצלחה גדולה בקרב קהל היעד!"



קמפיין הקיץ של PIERRE CARDIN יכלול שילוט חוצות נרחב באזור גוש דן, הפקת קטלוגים, מודעות בעיתונות היומית ומגזיני לייף סטייל. קטלוג הקיץ של המותג PIERRE CARDIN צולם בקונספט של חופשה, על חוף ים, ומככבים בו 2 דוגמנים – בפטיס, דוגמן צרפתי שחום עור, ודיוויד, דוגמן אוסטרי בלונדיני.


אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)