מותג ג'ונסונ'ס בייבי יוצא בימים אלו בקמפיין בכיכוב אימהות אמיתיות ותינוקיהן

מותג ג'ונסונ'ס בייבי יוצא בימים אלו בקמפיין מודעות למותג תחת הקונספט "אמא 24 שעות" בהשקעה של כ-2 מיליון ₪.


לראשונה בקמפיין של חברה מסחרית- כוכבות הקמפיין הן לא דוגמניות או סלבריטאיות אלא אמהות אמיתיות ותינוקיהן, אשר נוהגות להשתמש במוצרי המותג.


הקמפיין מורכב מ-4 סוגי מודעות בהן מככבות 4 אמהות אשר צולמו יחד עם תינוקיהן ברגעים הכי אהובים עליהם ביום: זמן אמבטיה, זמן משחק, זמן החתלה וזמן עיסוי.


כוכבות הקמפיין נבחרו להשתתף בו באמצעות תחרות שהתקיימה באתר האינטרנט של ג'ונסונ'ס בייבי במסגרתה הגולשות העלו תמונות שלהן ושל התינוק ברגע הכי אהוב עליהם במהלך היום. 4 הנשים אשר זכו למספר הגדול ביותר של הצבעות נבחרו לכוכבות הקמפיין.


הקמפיין יעלה במהלך חודש דצמבר ויכלול כאמור מודעות במגזיני ההורות המובילים (להיות הורים, הורים וילדים) ופנאי פלוס.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)