מותג דגני הבוקר “Monday” יוצא בקמפיין פרסומי בהשקעה של 1.2 מיליון דולר


Monday ביחד עם משרד הפרסום זרמון – גולדמן יוצאים במסע פרסום חדש המבליט את ייחודיות המותג. הסרטון יעלה בערוצי הטלוויזיה הנבחרים.הקמפיין ילווה בשלטי שילוט מקורי בתחנות האוטובוס ובפעילויות קד"מ איכותיות הכוללות רכישת רכב, הנושא את השם אוטומנדיי הראשון מסוגו בעולם. הרכב יסתובב במקומות שונים בארץ ויחלק מנות דגנים מיוחדות לקהל הרחב. בנוסף, תהיה הפצה כלל ארצית של עשרות אלפי שקיות נשנוש ייחודיות בעיצובים מפתיעים במשקל 30 גרם.



הקמפיין מוערך ב – 1.2 מיליון דולר ויציין עוד שלב בחדירה של מוצרי Monday.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)