מותג הג'ינס הבינלאומי רנגלר עולה עם קמפיין חורף בהשקעה של חצי מליון שקל. הקמפיין, תחת הסלוגן Wanted, עולה במקביל בכל אירופה והוא בא לקדם את השקת הקולקציה החדשה. הקמפיין צולם במבני תעשייה ומפעלים ישנים במחווה למפעלים הגדולים של שנות ה-20 במאה הקודמת, אשר היו מקור השפעה למעצבי הקולקציה. בארץ יעלה המותג עם שילוט ע"ג קירות ברעם, מכוונים ותחנות אוטובוס בכל הארץ.
לדברי שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק בוי.אף ישראל, יבואנית המותג לארץ: "רנגלר הצליח להמציא את עצמו מחדש בשלוש השנים האחרונות ולכבוש פלחי שוק חדשים ברחבי העולם ובישראל. המותג נמנה על חמשת מותגי הג'ינס המשפיעים ביותר בתחום באירופה. הקמפיין בארץ זהה לקמפיין בחו"ל במטרה לשמור על קו אחיד ותדמית בינלאומית חזקה".
עפ"י נתוני מכירה רשמיים ג'ינס רנגלר מחזיק כיום בתואר הג'ינס הנמכר ביותר בעולם. המותג החל דרכו ב-1904 בארה"ב כחברה שייצרה אוברולים כבגדי עבודה לפועלים. ב-46' פרץ המותג לשוק רחב יותר עת עוצבו מכנסי ג'ינס במיוחד עבור רוכבי הרודאו, הקאובויים. ב-62' חדר המותג לאירופה וב-73' כבר היה המותג המוביל בקרב צעירים בכל העולם.
וי.אף ישראל הנה נציגות חברת וי.אף העולמית, תאגיד האופנה הנסחר הגדול בעולם. החברה מייבאת לארץ גם את מותג הג'ינס הבינלאומי Lee, מותג התיקים האמריקאי Jansport ומותג האקסטרים The North Face.