"גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור", מעלה קמפיין קיץ טלוויזיוני למיץ התפוזים הסחוט, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כחצי מיליון דולר. הקמפיין יתקיים בחודש אוגוסט.
יורם אפרתי, מנהל שיווק מקומי ב"גניר", ציין כי הקמפיין מציג 3 ואריאציות של סרטונים קצרים (10 ו- 15 שניות), המבוססים על סרטון הפרסומת המוכר והאהוב של "פרימור" עם בובות היד המצחיקות.
הקמפיין מציג 3 מסרים: בסרטון האחד – המסר – ליטר מיץ תפוזים "פרימור" מיוצר מ- 12 תפוזים טריים!, בסרטון שני – מיץ תפוזים נותן לנו ויטמינים, נמרצות ואנרגיה; ובסרטון השלישי – סרטון תדמיתי של "פרימור עם המסר הידוע – שהעובדים במפעל "פרימור" לא עושים כלום…והתפוזים עושים את העבודה, עם הסלוגן – "פרימור זה לא אנחנו, זה התפוזים".
כמו כן, ציין יורם אפרתי, כי "פרימור" הצליחה למצב את עצמה כמובילה והמומחית בארץ בתחום המיצים הסחוטים הטריים, והביאה לגידול משמעותי של קטגוריית המיצים הסחוטים. ברבעון הראשון של 2007 מסתמן גידול של 10% בשוק זה.
לדבריו, ע"פ נתוני סטורנקסט, – בחודשי אביב- קיץ ציינה "פרימור" גידול שיא בצריכת מיצים סחוטים, בנתח שוק העומד על כ- 60% (בנתונים כמותיים). הגידול בצריכת המיצים הסחוטים נובע, לדבריו, גם ממהלך שיווקי משמעותי שביצעה החברה בחודש פברואר – השקת סדרת מיצים סחוטים בשם "רק בריאות".