מותג המיצים "פרימור", יעלה באוגוסט קמפיין קיץ חדש עם הבובות מהקמפיין הקודם


"גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור", מעלה קמפיין קיץ טלוויזיוני למיץ התפוזים הסחוט, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בהיקף של כחצי מיליון דולר. הקמפיין יתקיים בחודש אוגוסט.



יורם אפרתי, מנהל שיווק מקומי ב"גניר", ציין כי הקמפיין מציג 3 ואריאציות של סרטונים קצרים (10 ו- 15 שניות), המבוססים על סרטון הפרסומת המוכר והאהוב של "פרימור" עם בובות היד המצחיקות.



הקמפיין מציג 3 מסרים: בסרטון האחד – המסר – ליטר מיץ תפוזים "פרימור" מיוצר מ- 12 תפוזים טריים!, בסרטון שני – מיץ תפוזים נותן לנו ויטמינים, נמרצות ואנרגיה; ובסרטון השלישי – סרטון תדמיתי של "פרימור עם המסר הידוע – שהעובדים במפעל "פרימור" לא עושים כלום…והתפוזים עושים את העבודה, עם הסלוגן – "פרימור זה לא אנחנו, זה התפוזים".



כמו כן, ציין יורם אפרתי, כי "פרימור" הצליחה למצב את עצמה כמובילה והמומחית בארץ בתחום המיצים הסחוטים הטריים, והביאה לגידול משמעותי של קטגוריית המיצים הסחוטים. ברבעון הראשון של 2007 מסתמן גידול של 10% בשוק זה.



לדבריו, ע"פ נתוני סטורנקסט, – בחודשי אביב- קיץ ציינה "פרימור" גידול שיא בצריכת מיצים סחוטים, בנתח שוק העומד על כ- 60% (בנתונים כמותיים). הגידול בצריכת המיצים הסחוטים נובע, לדבריו, גם ממהלך שיווקי משמעותי שביצעה החברה בחודש פברואר – השקת סדרת מיצים סחוטים בשם "רק בריאות".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM