מרענן הפה טיק טק (מבית היוצר של פררו) ויצרנית הרכבים סוזוקי משתפות פעולה ב"מבצע סוויפט בטיק טק". מדובר בקמפיין קד"מ ראשון מסוגו הכולל תחרות במסגרתה יוזמנו אנשים לחשב כמה קופסאות טיק טק נכנסות בסוזוקי סוויפט אחת. הזוכה יקבל לידו סוזוקי סוויפט חדשה.
המבצע ילווה בקמפיין מאסיבי אשר הופק על-ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFT FCB ויכלול טלוויזיה, פרסום באולמות התצוגה והמוסכים של סוזוקי, פרסום על גבי האריזות המשתתפות במבצע(יחיד/רביעייה בטעמי מנטה ותפוז) ופרסום נרחב בנקודות המכירה בכל רשתות השיווק בארץ.
חטיבת פררו, האחראית על הפצת מוצרי פררו בליימן שליסל, נערכה מבעוד מועד וציידה את נקודות המכירה בשלל אלמנטים יצירתיים, המתקשרים את המבצע. היקף המהלך מוערך בכ- מליון$.
קרדיטים:
מירה פינקלשטין.
מנהל קריאייטיב – ירון תגר.
ארטדיירקטור – ליאת כהן.
FCBI (אינטראקטיב)- רועי קיש.
אושיק רושינק – מנהל מחלקת אסטרטגיה.
יעל ניצן – תקציבאות.