חברת הנקל סוד משיקה קמפיין חדש למוצרי הניקיון של סוד. השקת סדרת הניקיון של "סוד" תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA DIGITAL
הקמפיין יכלול גם תחרות נושאת פרסים כשהפרס הראשון הוא חופשה משפחתית במלון ישרוטל המלך שלמה, השייך לרשת המלונות ישרוטל.
גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים של הנקל סוד מציין שהמותג "סוד" הינו בעל וותק של 30 שנה בשוק הישראלי התחרותי ונהנה ממוניטין ישראלי חיובי. גל מוסיף כי הקמפיין החדש מבקש לחדד את הפשטות בשימוש והאיכות המעולה של מוצרי הניקיון של סוד ואת ההנאה שניתן להפיק אם מסדרים ומנקים את הבית בצוותא."