מותג סוד ממשיך את קמפיין ההשקה: עובר לאינטרנט ונצמד ל-TBWA

חברת הנקל סוד משיקה קמפיין חדש למוצרי הניקיון של סוד. השקת סדרת הניקיון של "סוד" תלווה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA וקמפיין אינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA DIGITAL



הקמפיין יכלול גם תחרות נושאת פרסים כשהפרס הראשון הוא חופשה משפחתית במלון ישרוטל המלך שלמה, השייך לרשת המלונות ישרוטל.



גל שולמן, מנהל שיווק דטרגנטים של הנקל סוד מציין שהמותג "סוד" הינו בעל וותק של 30 שנה בשוק הישראלי התחרותי ונהנה ממוניטין ישראלי חיובי. גל מוסיף כי הקמפיין החדש מבקש לחדד את הפשטות בשימוש והאיכות המעולה של מוצרי הניקיון של סוד ואת ההנאה שניתן להפיק אם מסדרים ומנקים את הבית בצוותא."



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)