Polar מותג שעוני הכושר המוביל בעולם, המיובא באופן בלעדי ע"י אגנטק – בריאות וספורט, עולה בימים אלה בקמפיין ראשון בישראל לרגל השקת קולקציית שעוני הכושר הצבעונית לגברים ולנשים. סיסמת הקמפיין: שעון הכושר פולאר. אימון עם תוצאות. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום דרורי שלומי בהשקעה של כ – 1 מיליון ₪.
מטרת הקמפיין הינה לעלות את רמת המודעות למותג ולחשיבות השימוש בשעוני הכושר בעת פעילות גופנית .
הקמפיין יתחלק למספר שלבים כאשר בשלב הראשון יעלו מודעות פרסום ע"ג אוטובוסים, במטרה לתפוס את תשומת לב של קהל היעד בדרכים. ובמקביל יעלו מודעות פרסום ותוכן בעיתונות ובמגזינים כשלאחריו ישודר קמפיין רדיו עם השלמה באתרי האינטרנט הרלוונטיים.
יואב צור, מנכ"ל חט' הבריאות והספורט באגנטק : "רצינו להעביר את המסר כי כל פעילות גופנית צריכה להיות מבוקרת ומותאמת לצרכיו האישיים של המתאמן. שעוני פולאר מציגים את הפתרון המושלם למכלול רחב של מטרות החל משיפור הכושר, הורדה במשקל ושמירה על אורח חיים בריא. שעוני פולאר מעניקים תחושת שליטה ובקרה בכל שלב ושלב במהלך האימון".
חברת פולאר הינה המובילה בקטגוריית שעוני הכושר בישראל עם נתח שוק של כ- 70%. שוק שעוני הכושר בישראל מגלגל בשנה כ – 20 מיליון ₪ וכ – 30 אלף שעוני כושר נמכרים מידי שנה. הקמפיין יתמקד בקולקציית שעוני הכושר הצבעונית החדשה שכוללת 8 דגמים שונים שפותחו בטכנולוגיה מתקדמת המותאמים לצרכי אימון שונים וכוללים מגוון רחב של פונקציות לאימון אופטימאלי ואפקטיבי להשגת המטרות האישיות. קולקציית השעונים מוצעת במגוון של כ – 9 צבעים שונים.