מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה – חטיף הוופל הכי מפנק ויוקרתי של לואקר .


הקמפיין יעלה במשך 3 שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13 וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו.


הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד הפרסום מקאן אריקסון.


הסלוגן המלווה את הקמפיין: "זמן טורטינה הוא זמן פינוק".


היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪



קרדיטים: קריאייטיב- סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ * ניהול לקוח- דפנה מונהייט, אלינור בלס * הפקה- סיון לשד * מדיה- שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ * מקאן וואלי- ענבר בר יהודה, נועם נוי * יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)