מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה

מותג "לואקר" עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה לטורטינה – חטיף הוופל הכי מפנק ויוקרתי של לואקר .


הקמפיין יעלה במשך 3 שבועות בערוצים עשר 14, קשת 12, רשת 13 וכן באתרי אינטרנט ובערוצי רדיו.


הקמפיין בעיבוד מקומי של משרד הפרסום מקאן אריקסון.


הסלוגן המלווה את הקמפיין: "זמן טורטינה הוא זמן פינוק".


היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪



קרדיטים: קריאייטיב- סיגל עבודי, שגיא בטש, אביטל פרידמן, אלינה שוורץ * ניהול לקוח- דפנה מונהייט, אלינור בלס * הפקה- סיון לשד * מדיה- שלומי פרידן, יעל זיו, מיטל שפירא, שי לטוביץ * מקאן וואלי- ענבר בר יהודה, נועם נוי * יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)