מותג "לקוסט" מעלה קמפיין "עם דגש על המותג המקורי"


חברת " פלג ניל" יבואנית נעלי "לקוסט" בישראל, בבעלותו של אילן בן דרור, מעלה בימים אלו קמפיין לקולקציית חורף 2008 בכל הקטגוריות: גברים, נשים וילדים.



כחלק מהאסטרטגיה הבינלאומית מודעות הפרסום יתמקדו בויזואליות החזקה של נעלי "לקוסט" ויחזקו את המותג המקורי תוך מתן דגש על החנויות המורשות למכור את הנעליים המקוריות בכל רחבי הארץ.



הקמפיין שהיקפו כחצי מליון ש' יעלה באמצעות משרד הפרסום גדי אדר והוא יתמקד במודעות בעיתונות הארצית, מגזינים ושבועוני "לייף-סטייל".



בשנה הנוכחית הוחדר לארץ המותג "לקוסט" על כל רבדיו והוא נכנס ישירות לראש רשימת המותגים הבינלאומיים המובילים והנחשבים כמותגי-על אופנתיים בתחום ההנעלה וההלבשה לנשים, גברים וילדים.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל