מותג "רוזייר" (ROSIERES) עולה בקמפיין עיתונות וחסויות

חברת און ליין, יבואנית ומשווקת מותג "רוזייר" (ROSIERES) בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת תנור אפייה חדש ויוקרתי, בעל ניקוי עצמי פירולטי. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות היומית והמגזינית וכן חסויות לתוכניות טלויזיה המשודרות בערוץ 2 הקמפיין ימשך 3 חודשים ומוערך בכ- 250 אלף ₪.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מרחב- ענבר- שקד וסיסמתו: "בדרך כלל השף לוקח את הקרדיט. אצלנו זה הפוך".



קרדיטים:


תקציבאיות- ליאת האס-שמיר ואורית הרשקו * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן.



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל