מחדשת את אתר הקבוצה ומשיקה לקראת חג הפסח 5 אתרי אינטרנט

קבוצת Neto המשווקת את מותגי המזון "טיבון ויל", "דלידג" , "ויליגר", "מגי'ק" ו-"שלושת האופים" משיקה בימים אלה 5 אתרי אינטרנט חדשים בהשקעה של כ – 1מיליון ₪.



רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי: "השקת האתרים הינה חלק מהאסטרטגיה של Neto לשמור ולשפר את הקשר עם לקוחותיה בכל אמצעי המדיה הקיימים. אתרי המותגים יתנו מענה לביקוש הגובר למידע בקרב קהל הלקוחות, המחפשים חידוש, גיוון והתמחות בתחום הקולינארי הביתי".



האתרים פותו ע"י חברת D-SAY interactive בטכנולוגיה המשלבת סרטונים ומתוכננים דרכם יוכלו הצרכנים להתעדכן בפעילויות החברה.



התכנים אותם ניתן למצוא באתרים בכל אחד מתחומי הפעילות של המותגים כוללים: מידע על המותג, קטלוג מוצרים הכולל תמונות, מתכונים מיוחדים, טיפים, מבצעים חדשים , מגזין ובו כתבות על המוצרים וכן סרטונים צבעוניים המייחדים את המותגים השונים.



המוטיבים עליהם הושם דגש באתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המותג במתן מגוון רחב של פתרונות.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)