מטבע הדברים: טבע יוצאת בקמפיין חדש לאלרין "אלרין פותח את האף עד 12 שעות"

חברת טבע, יוצאת בקמפיין חדש לאלרין, תרסיס להקלה על נזלת ואף סתום. מטבע נמסר כי "אלרין פועל מיד ויעיל עד 12 שעות, כאשר בשוק התרופות ללא מרשם אין מתחרה היעיל למשך זמן ארוך יותר". בסדרת אלרין תרסיסים וטיפות לטיפול במבוגרים, בילדים ובתינוקות. הקמפיין יעלה בערוצים 2 , 10 ו 24 באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון. היקף הקמפיין כמיליון ₪.



בפרסומת החדשה מוצג שעון חול הממחיש את משך זמן ההשפעה הממושך, כאמור עד 12 שעות רצופות, משך השפעה זה מאפשר למשתמשים באלרין לנשום בחופשיות למרות הצינון שפקד אותם. מבין כל התרסיסים, בחרה טבע להציג בפרסומת את התרסיס המדוד – שהיא צורת המתן המתקדמת ביותר, בזכות הפיזור השווה והמדוייק של החומר בחלל האף, ללא טעמי לוואי.



חברת טבע השיקה לאחרונה גם את "אלרין לתינוקות" – תמיסת מי מלח המפחיתה גודש באף אצל תינוקות רכים שהצטננו ומאפשר להם לשוב ולנשום בטבעיות ובנוחות. אלרין לתינוקות מוצע בשתי צורות שימוש: תרסיס מדוד – הצורה המתקדמת עם המדידה המדויקת, וטיפות – לתינוקות וילדים שנענים טוב יותר לטיפות. בשתי צורות המתן מכילה האריזה 10 מ"ל.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים