מימון ישיר עולה בקמפיין חדש למימון רכב באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מוערך בכ- 300,000$ ויכלול טלוויזיה, רדיו ואינטרנט למשך כחודש.
מהחברה נמסר כי זהו הסרט הרביעי בקמפיין מימון ישיר, אשר זכה לכינוי "סרט הדינוזאורים", ומדובר בסרט ההזוי והמשעשע ביותר בסדרה. בסרט מסביר ג'ק רובינזון, בגילומו של השחקן שמוליק לוי, את ההבדל בין מימון ישיר לדינוזאורים. הקמפיין מכוון למסר הפרסומי: עד 120 אלף שקלים לרכב חדש או יד שנייה בטלפון אחד.