מיקרוסופט עולה בקמפיין פרסום עולמי. בישראל תשקיע 1.5 מיליון שקלים

מיקרוסופט העולמית תשיק השבוע בישראל קמפיין פרסום רחב היקף שיתמקד בחבילת ה-Forefront, משפחת פתרונות של מיקרוסופט לתחום אבטחת המידע. מסע הפרסום בישראל נערך כחלק מקמפיין עולמי של מיקרוסופט, הכולל סדרה של מודעות המתפרסמות בלמעלה מ-20 מדינות ברחבי העולם.



תקציב הפרסום יגיע בישראל ל-1.5 מיליון שקלים ויושקע כולו בעיתונות ובפורטלים אינטרנטיים מובילים. המודעות יתפרסמו בעיתונים היומיים הארץ – דה מרקר, גלובס ועיתונות מקצועית. בנוסף, יעלו באנרים בכל אתרי האינטרנט המובילים בישראל. כחלק מהקמפיין מיקרוסופט ישראל גם משיקה אתר אינטרנט ייעודי להמחשה באופן אינטראקטיבי של היתרונות וקלות השימוש בפתרונות אבטחת המידע של מיקרוסופט.



הקמפיין נערך בישראל באמצעות מקאן אריקסון, משרד הפרסום הבינלאומי של מיקרוסופט העולמית.


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים