מירי בוהדנה ממשיכה לעונה רביעית עם רשת נעלי "TOGO"

רשת נעלי "TOGO" בחרה להמשיך לעונה רביעית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב קיץ 2011, עליו תשתכר בוהדנה כ-100,000$.



הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על ידי הרשת, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.


מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשתTO-GO : "החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שביצענו ובדק חיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג שלנו. עם צאת הקמפיין הנוכחי זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו. אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO, שהיא עצמאית, אופנתית ונשית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה הרביעית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)