רשת נעלי "TOGO" בחרה להמשיך לעונה רביעית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב קיץ 2011, עליו תשתכר בוהדנה כ-100,000$.
הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על ידי הרשת, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשתTO-GO : "החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שביצענו ובדק חיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג שלנו. עם צאת הקמפיין הנוכחי זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו. אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO, שהיא עצמאית, אופנתית ונשית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה הרביעית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".