מירי בוהדנה ממשיכה לעונה רביעית עם רשת נעלי "TOGO"

רשת נעלי "TOGO" בחרה להמשיך לעונה רביעית עם הפרזנטורית מירי בוהדנה ולהוביל את קמפיין הרשת בעונת אביב קיץ 2011, עליו תשתכר בוהדנה כ-100,000$.



הקמפיין שיעלה במדיה באופן עצמאי על ידי הרשת, יכלול קמפיין טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות שייעלו לקראת הקיץ.


מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשתTO-GO : "החיבור למירי בוהדנה, שהחל לפני 3 עונות, הוכיח את עצמו כחזק ומוצלח. בעקבות סקר שביצענו ובדק חיבור של דוגמניות למותג, עלה כי מירי בוהדנה זכתה ברוב קולות מבחינת חיבור דמותה למותג שלנו. עם צאת הקמפיין הנוכחי זכינו לפידבקים חיוביים וחמים לגבי בוהדנה וההמשך עימה לעוד עונה הוא אך טבעי ונותן חותמת נוספת לחיבורה למותג TOGO, קהל לקוחותיו וערכיו. אנו רואים בבוהדנה את דמות האישה של TOGO, שהיא עצמאית, אופנתית ונשית. אנו שמחים להמשיך עם מירי לעונה הרביעית ביחד ומאחלים לכולנו בהצלחה".

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Akamai team
מיס נורי פופ בעופר הקניון הגדול צילום בר שריר (4)
UVeye