בימים אלה עובדת מירי בוהדנה על תוכנית לייט נייט חדשה שתעלה בקרוב ב-HOT, אותה תגיש לצד אילנית לוי והילה נחשון. במקביל תככב בוהדנה בעונה השנייה של הסדרה "עד החתונה" שתעלה בעונת החורף של ערוץ 2. הדוגמנית והשחקנית מירי בוהדנה תשתכר על הקמפיין כ-100,000$.
מאיר נג'בי, מנכ"ל רשתTO-GO : "לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח על הבחירה במירי בוהדנה להוביל את המותג TOGO , אנו רואים בבוהדנה מודל להערצה, כאישה המצליחה לשלב בין קריירה משגשגת ומגוונת בעולם הבידור והדוגמנות לצד חיי בית ומשפחה. בוהדנה משלבת במראה שלה: יופי, סמל אופנתי ונגישות יחד עם הישגיות ועוצמה, ולכן מתאימה לשמש כפרזנטורית למותג TOGO, שפונה לקהל נשים רחב ומציע להן נעליים אופנתיות, מגוון עצום ובמחיר אטרקטיבי. הבחירה בבוהדנה היא טבעית ונובעת מהאמונה כי היא מהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי בנוסף לכך בדקנו זאת במחקר ומירי בוהדנה נבחרה על ידי רוב הנשים שנבדקו כמתאימה להוביל את הקמפיין של רשת נעלי TOGO . אנו שמחים לצאת לדרך החדשה עם מירי בוהדנה ומאחלים לכולנו בהצלחה".