מי עדן משיקה בימים אלה קולקציית חורף חדשה של ברים חמים/קרים. חברת מי עדן תשקיע כ-1.5 מיליון ₪ במהלך השיווקי שילווה את השקת הדגמים. במסגרת זו תעלה החברה קמפיין עיתונות, אינטרנט וקירות "נור" בצירי נסיעה אסטרטגיים ברחבי הארץ. הקמפיין, שהופק על ידי באומן בר ריבנאי, יציג את הברים החדשים כחלק מקולקציית ביגוד אופנתית ואלגנטית המדגישה את צבעי הברים.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "הקולקציה החדשה מציעה ללקוחותינו הקיימים והחדשים את האפשרות ליהנות ממי עדן חמים וקרים, עם בר מעוצב המתאים בעיקר לטרנדים החדשים במטבחים המעוצבים. הצגתם כחלק מפריט אופנה רק מדגישה עובדה זו, בקמפיין שונה ממה שראינו עד עתה בתחום!".