מי עדן עולה בקמפיין קיץ לסדרת הבקבוקים האישיים בהשקעה של כ- 250 אלף דולר



חברת מי עדן ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית החדשה, אשר הושקה לאחרונה, ועולה בקמפיין קיץ לבקבוקים האישיים. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובהשקעה של כ- 250 אלף דולר, יעלה תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, אילו מים ממלאים אותך?" וימשיך בפעולת חיזוק המותג, "תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט".



לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: " ממחקרים שערכנו עולה כי המודעות לשמירה על אורח חיים בריא בציבור הולכת ומתחזקת, הן בקרב מבוגרים והן בקרב צעירים. לקראת הקיץ החליטה מי עדן לחדד שוב את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון, תוך, שהיא מציעה את המגוון הרחב של מוצרי מי עדן לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".



בקמפיין, שיעלה בטלוויזיה ובמגזינים, יוצג המגוון הרחב של הבקבוקים האישיים של מי עדן: מי עדן ספורט עם תכולה של 750 מ"ל, מי עדן אישי עם תכולה של 500 מ"ל ומי עדן בייבי עם תכולה של 250 מ"ל.



קרדיטים:


משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין. קריאייטיב: יריב רטנר, אמראל שושני, אסף גון ;הפקה: דורית גווילי ,אלון אבוטבול; לקוחות: בני רון, אפרת ברנס; אסטרטגיה: עמית קורן, עידו אונגר; זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל; במאי: אוהב פלנץ; חברת הפקה: גוסטבו הפקות; יחסי ציבור: שטרן אריאלי.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)