הקמפיין, באמצעות אקספרט מבית באומן בר ריבנאי בשיתוף גורני אינטראקטיב, יעלה בימים הקרובים, ברדיו, אינטרנט, עיתונות ארצית ומקומית, תחת הסלוגן "מכללת רידמן מובילה את הרפואה המשלימה בישראל כ-25 שנה".
מכללת רידמן המכללה הבינלאומית לרפואה משלימה יוצאת בקמפיין פרסומי לקראת שנת הלימודים הקרבה , עם הדגש על התפתחות הענף בעשרים השנים האחרונות.
קמפיין הפרסום באמצעות אקספרט מבית באומן בר ריבנאי בשיתוף גורני אינטראקטיב, יעלה בימים הקרובים, ברדיו, אינטרנט, עיתונות ארצית ומקומית כאשר הסלוגן המוביל "מכללת רידמן מובילה את הרפואה המשלימה בישראל כ-25 שנה".
לדברי אורי ליבר, סמנכ"ל השיווק במכללת רידמן: " מטרת הקמפיין היא להדגיש את הלגיטימיות הציבורית והממסדית לתחום הרפואה המשלימה בישראל, אשר עברה מהפכה בעשרים וחמש שנה האחרונות. לפני 25 שנה היו מספר מועט של מטפלים שטיפלו במספר דיסציפלינות שונות שאף אחת מהן לא הוכרה ע"י הממסד הרפואי. היום מספר המטפלים הפעילים מתקרב ל 15,000 המבצעים כ 4,000,000 טיפולים בשנה, דרך קופות החולים, בתי החולים , ביטוחים פרטיים ומרפאות החוץ המפעילות קליניקות טיפולים ברפואה משלימה, הציבור דורש ומקבל רפואה משלימה!!!! ומכללת רידמן היא הגוף המוביל את תחום הכשרות מטפלים כבר כ- 25 שנה".