מלח הארץ בקמפיין להגברת מודעות לשימור עופות מים


חברת 'מלח הארץ' פועלת מזה מספר שנים בשיתוף גופי שמירת הטבע בישראל, רשות הטבע והגנים והחברה להגנת הטבע, ומבצעת פעולות הגנה על עופות המים בבריכות המלח שלה. כעת היא יוצאת במהלך נרחב להעלאת המודעות הציבורית לשימור עופות המים. היקף ההשקעה עד כה הוא מעל מיליון ₪ והיא ממשיכה להשקיע כל שנה בפעולות שמסייעות לעופות המים להתקיים ולהתרבות. המהלך כולל קמפיין טלוויזיה ודיגיטל לצד השקת מהדורה מוגבלת של מלחיות הנושאות צילומים של 7 מיני עופות מים אשר צולמו בבריכות המלח באילת ובעתלית, וכן חידון ידע נושא פרסים.



המהלך של מלח הארץ מתבטא בשורת פעולות שמטרתן לשמור ולטפח את הטבע והסביבה. אחת מהפעולות המרכזיות שהובילה החברה לעידוד הקינון היא בניית איי קינון מלאכותיים שהוקמו בלב בריכות המלח באילת ובעתלית, במטרה לספק לעופות המים אזורי קינון מוגנים ובטוחים ובכך לסייע בשימור ובגידול אוכלוסייה זו שחלקה הייתה בסכנת הכחדה ממשית. לאחרונה, הודות לאזורי הקינון המוגנים שמטפחת מלח הארץ הולך וגדל מספרם. כך מספר השחפיות גדל בשנים האחרונות פי שלוש (!) וכולן יחד מקננות ומתרבות בבטחה במושבת הקינון המשותפת. גם הפלמינגו לא היו נמצאים בישראל באופן קבוע בעונת החורף במספרים כה גדולים, לולא בריכות המלח היו עבורן מקום מחיה מוגן ובטוח. בנוסף להקמת איי הקינון, קידמה החברה הצבת מצלמת מעקב, הקמת מצפור, הדרכות לבתי ספר ועוד.



עוד במסגרת המהלך, לראשונה, ובשיתוף החברה להגנת הטבע, פותחת 'מלח הארץ' את אזור בריכות המלח באילת ובעתלית לסיורי צפרות מודרכים בהם ניתן יהיה לצפות בעופות המים הייחודיים. סיורים אלה מיועדים לקהל הרחב בהרשמה מראש במסגרת טיולי החברה להגנת הטבע.



רויטל בן שחר מנהלת השיווק והחדשנות של 'מלח הארץ': "במהלך זה אנו מממשים את חזון החברה לתעשייה מקיימת מגינה ומטפחת את הטבע והחי בסביבתנו. נפלה בחלקינו הזכות לשכן בבריכות המלח מגוון יוצא דופן של עופות מים ולהעניק להם סביבה מוגנת ועתירת מזון שמאפשרת להם להתקיים ולהתרבות. בחרנו להשקיע גם בקידום המהלך מול הציבור הרחב ובכך לתרום להרחבת הידע והמודעות לשמירה על עופות המים ולהזכיר לכולנו ליהנות מיופיו המרהיב של הטבע ולשמור עליו".


אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)