מלח הארץ בקמפיין פרסומי להשקת סדרת מטחנות

חברת 'מלח הארץ', יצרנית המלח הגדולה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי שנועד לתמוך במהלך השקת סדרת מטחנות המלח והתבלינים החדשה שמשיקה החברה בימים אלה. הקמפיין, בכיכובן של מטחנות המלח והתבלינים בכבודן ובעצמן, מדגיש את היותן מכילות מלח-ים ועושר גדול של תבלינים.



הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR, יעלה במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 ובמקביל גם בכל רחבי האינטרנט. המסר של הקמפיין:לתיבול טבעי מושלם – סדרת המטחנות של מלח הארץ.



רויטל בן-שחר, מנהלת שיווק גלובלית של "מלח הארץ" מציינת כי "מטחנות 'מלח הארץ' פותחו כדי לתת מענה לטרנד הקולינרי הרחב בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל איכותי וטבעי. המטחנות טוחנות את המלח והתבלינים במקום ומוסיפות ארומה נפלאה לכל תבשיל. במחקרי צרכנים שעשינו במהלך פיתוח המוצרים ראינו שחווית השימוש במטחנה ועיצוב המטחנה נותנים תחושה של לייף סטייל".



קרדיטים: קופירייטר – תומר אברמוביץ', ארט דירקטור – ליאב גוטשטיין, מנהלת קריאייטיב – דפנה אלטמן, תקציבאית – כרמל ידיד, סמנכ"ל לקוחות – תומר נייס, חברת הפקות – היי ספיד הפקות, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

דן קיסריה ריזורט פותח פופ אפ קפה טאיזו של שף יובל בן נריה בתמונה פאד קפאו צילום דימטרי פומזן
נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM