מן חוגגת 60 במדיה החברתית

חברת "מן", החברה הוותיקה לייצור ופלים ועוגיות, חוגגת 60 שנים להיווסדה, ובמסגרת החגיגות מזמינה את הגולשים לעצב קופסה עדכנית, עם התמונות האישיות שלהם (מהאינסטגרם ומהמחשב). הגולשים גם מוזמנים לבחור אילו טעמים של עוגיות וופלים יחכו להם בתוך הקופסה.



סיבת החגיגה – 60 שנה, ולכן ישנם גם 60 זוכים! 60 זוכים שייהנו מהקופסה המעוצבת שלהם ובתוכה המוצרים שהם בחרו. במהלך החודש האחרון פרסמה מן נקודות ציון רבות בהיסטוריה של מותג הוופלים והעוגיות, במטרה לחזור אחורה בזמן, אל ימים מתוקים.



לדברי אבי פקר מנהל השיווק של מן: "לכבוד חגיגות 60 שנה למן, החלטנו להעניק לגולשים הצצה אל העבר המתוק של המותג. בעבר היו נמכרים הוופלים באריזות פח, שהוחלפו במרוצת השנים באריזות אטומות חדשניות ששומרות על טריות המוצרים ונארזות אוטומטית על ידי מכונות. על אף שאריזות הפח הללו כבר לא קיימות, הן מהוות נקודת זיהוי נוסטלגית עבורנו ועבור הציבור ולכן הוחלט על עיצוב קופסה ייחודית בהשראתן במתנה לגולשים".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)