מנהל הקרייאטיב שלInteractive Y&R משה קרסיק מצטרף למקאן דיגיטל

מקאן דיגיטל, הזרוע האינטראקטיבית של מקאן אריקסון, ממשיכה לתמוך מעשית בהצהרותיה להפוך לחברת האיטנראקטיב הגדולה בישראל. בימים אלה מצטרף לצוות המשרד משה קרסיק אשר שימש בשלוש השנים האחרונות , כמנהל קריאייטיב של Y&R Interactive מקבוצת שלמור אבנון עמיחי ואחת הדמויות המוערכות בשוק הפרסום האינטראקטיבי המקומי.



קרסיק חתום על מגוון הקמפיינים של orange, דפי זהב, ביטוח ישיר, סטלה, ניופאן ויונדאי וזכה יחד עם המשרד בתחרות קקטוס הזהב שלוש שנים ברציפות. הקמפיינים הבולטים: השקת הדור השלישי של orange, וקולנוע וירטואלי של סטלה ארטואה.



לפני כן, עבד כארטדיירקטור במשך כשנה וחצי במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי .



"אני גאה להיות חלק מ McCann digital ולהוביל את הקריאייטיב של המשרד לשיאים חדשים ואני רוצה בהזדמנות זו להודות לגפן על שלוש שנים של אינטראקטיב" מוסר משה קרסיק.



יוסי ארז, מנכ"ל מקאן דיגיטל: "אני מברך על הצטרפותו של משה לצוות, אני בטוח שיכולותיו, כישרונו וניסיונו הרב יתרמו לנו וללקוחותינו רבות".

אולי יעניין אותך

Aner Gelman
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
Left - Josh Trup, Ortal Sasson-Hendin, Meir Cohen
עירא ליף צילום יחצ
צורית דעדוש - קרדיט ליה יפה
גיל שטרן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס
1162053_BKGD_0722