"מנטה", רשת חנויות הנוחות של דלק, משיקה את הסדרה הייחודית תחת הכותרת "סגרנו לך ת'פינה", מארזי מתנות ראשונים מסוגם. המארזים המעוצבים מיועדים להקל על סדר יומו העמוס של הצרכן, ולפתור עבורו בעיות יומיומיות באמצעות סל מוצרים ש"יסגרו לו את הפינה". מחיר האריזה יהיה אטרקטיבי במיוחד, כאשר עלות המארזים זולה יותר מעלות סך המוצרים שבכל ערכה. הערכות החדשות מגלמות חסכון שבין 20%-30% לעומת קניית המוצרים שבכל ערכה בנפרד.
סדרת המארזים הראשונה פותחה כתוצאה של מהלך חשיבתי ומחקר שיווקי הבודק את צרכי הלקוחות בסדר היום האורבאני. הסדרה היא המשך ישיר לפעילות האסטרטגית והשיווקית בתחום הקמעונאי של דלק ומנטה בחצי השנה האחרונה.
אייל נוה, סמנכ"ל שיווק במטה דלק ישראל: "במהלך הפיתוח והחשיבה הקשבנו ללקוחות הרשת, למדנו על קשיי שגרת חייהם ועל הסטרס שמלווה אותם, קשיים עליהם אנחנו יכולים להקל. למדנו שחייהם של הלקוחות מרגישים כמו מבצע צבאי – הכל מתוזמן, יש אינסוף משימות ואין להם זמן לעצמם. למדנו שהם גיבורים ושאנחנו צריכים לעזור להם ולצ'פר אותם. גם הלקוחות שלנו מחפשים מקום שמבין אותם ומנטה רוצה להיות מקום כזה ולהקל על חייהם העמוסים של לקוחותינו".
כל אחד מסל המוצרים הורכב, נארז ועוצב על-ידי מנטה, במחשבה על המצבים היומיומיים אליהם כל אחד נקלע, כאשר כל מארז מיועד לסיטואציה אחרת. כך למשל, המארז "סליחה שאיחרתי" מהווה פתרון ללקוחות שבמהלך סדר יומם העמוס איחרו לישיבה חשובה. המארז כולל מתוקים וחטיפים על-מנת להקל על הסיטואציה הלא נעימה של כניסה באיחור לפגישה.
בשלב הראשון, במהלך חודש מרץ יושקו בחנויות 6 מארזים שונים: "סליחה שאיחרתי", "מי בא לאבא?", "סליחה ששכחתי", "מתי כבר מגיעים?", "מקלחת צרפתית" ו "תחזוקה שוטפת".
מאז תחילת 2010 השיקה חברת דלק מספר פעילויות מקבילות שתכליתן להקל על חייהם של הלקוחות, שירותים בלעדיים על הדרך כגון שירותי דואר ותשלומים בשיתוף עם דואר ישראל, פריסה מגוונת של מוצרי "עשה זאת בעצמך" בשיתוף ACE, מוצרי תקשורת, מוצרי מזון בלעדיים ועוד מוצרים ושירותים חדשים מבוססי הבנה אמיתית של צרכי הלקוח.
החדשנות המוצרית מלווה בקמפיין שיווקי רחב, פרסום בטלוויזיה, שילוט חוצות, פעילות אינטרנט ועדכון הנראות בתחנות הדלק ובחנויות. בהמשך השנה צפויה דלק להשיק עוד שירותים ומוצרים חדשניים נוספים.