ביסטרו "קולומבוס" בהרצליה השקיע כ- 300,000 ₪ בבניית מתחם חיצוני המשתרע על פני כ- 100 מ"ר ובו הוקם בר חיצוני ענק הכוללים 140 מקומות ישיבה נוספים לרגל הקיץ במטרה לענות הביקוש הגובר למקום.
השקתו של הבר החיצוני הינו חלק ממהלך שיווקי הכולל גם חידוש שלאחרונה הפך לטרנד בקרב מגה-מסעדות: תפריט דיגיטלי אינטראקטיבי המוצג על ידי מסכי מחשב בשולחנות ומאפשר לצפות בתמונות של המנות, לצד הסברים, ולהזמין את המלצר או חשבון בזמן שהלקוחות יכולים לשחק במשחקי מחשב ולצ'וטט עם שולחנות סמוכים.
בעלי "קולומבוס" דיווחו כי "היה חשוב לנו להשיק את הבר הגדול ביותר באזור השרון, כדי לבלוט בקרב מסעדות המתחם, שהפך להיות בין הפופולאריים בארץ. הקמת הבר הנה חלק ישיר להמשכו של קונספט אמריקאי, ובעזרתו נגשים את התוכנית של הפעלת המקום כבית קפה בשעות הבוקר ובר אלכוהול ואוכל בשעות הערב והלילה".