מערכת המלצות אוטומטית לשיווק מוצרים באופן מקוון

חברת רימרקטי (Remarkety), המציעה שיווק אוטומטי חכם וממוקד, השיקה מערכת המלצות אוטומטית לשיווק מוצרים באופן מקוון, המותאמת במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. המערכת מאפשרת לבעלי העסקים לפנות ללקוחותיהם באופן חכם וממוקד, ובכך להעלות את סבירות הקניה החוזרת בעשרות אחוזים.


מערכת זו כוללת תזמון מדויק ומבוססת על היסטוריית הקניות של הלקוח. באמצעות כך המערכת מעניקה ללקוח המלצה מדויקת על פי צרכיו בכל הנוגע למוצר הבא שכדאי לו לרכוש, מה שמעלה את סבירות הרכישה בפועל.
המערכת לא מסתפקת בשליחת הצעות ממוקדות ללקוח (כדוגמת קופונים מותאמים אישית), אלא עושה שימוש גם בנתונים כגון תזמון נכון של הקניה, מסרים ספציפיים וכד'.


יואל פרסמן, שותף בחברת רימרקטי, מסר: לאחרונה עברנו את רף מיליון משתמשי הקצה, מה שמאפשר לנו לעשות שימוש במידע צרכני עצום. מידע זה שם את לקוחותינו בחזית אחת עם ענקיות השיווק המקוון (דוגמת אי-ביי, אמאזון, וולמארט וכד') מבחינת הכח השיווקי המקוון שלהם. אם עד היום רק הענקים והשחקנים הגדולים ביותר בשוק יכלו לבצע שיווק מקוון כה מדויק וחכם, כעת בעזרת המערכת החדשה, אנחנו מנגישים את היכולות האלו גם לעסקים הקטנים והבינוניים. מאז השקת התוספת החדשה של המלצות על מוצרים לפני כשבועיים, כבר ניתן לראות שיפור במכירות של הלקוחות".


"השימוש החכם בנתונים כמו תזמון יכולים לסייע ואף להעלות את שביעות רצון הלקוח. לדוגמא – תזכורת ללקוח שרכש אוכל לכלבים שתעשה לאחר חודש, שזהו זמן סביר בו המזון נגמר, תאפשר לו לזכור רכישה בזמן מבלי להיתקע ברגע האחרון, ותעלה את שביעות רצונו ואת מוכנותו לרכוש שוב באותו אתר", מוסיף יואל.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)