מקאן אריקסון בקמפיין פרסום למעבדות צוף גלובוס

החברה מתכננת לצאת בקמפיין תקשורתי בשווי של 1,000,000 ₪ על מנת לקדם את קו המוצרים הנמכרים ברשתות הפארם,בתי הטבע,ובתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ.

אריק פחימה מנכ"ל צוף גלובוס:מתוך ההבנה והידיעה שצרכנינו הם השגרירים הטובים ביותר שלנו החלטנו ללכת על קונספט של עדויות אישיות אשר נותן במה ללקוחות מוצרי צוף גלובוס להציג את הסיפור הפרטי שלהם וכיצד מוצרי צוף גלובוס סייעו להם. הקמפיין יעלה ברוב העיתונים הארציים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)