חברת רקיט בנקיזר, יצרנית ומשווקת משכך הכאבים נורופן, יוצאת בקמפיין טלוויזיוני חדש בעלות של כמיליון דולר אשר ישודר לאורך כל החורף.
סרטון הפרסומת, אותו הפיק משרד הפרסום יורו ישראל, ידגיש את יתרונותיו של נורופן כמשכך כאבים הפועל מהר ולזמן ממושך. כמו כן ילווה הקמפיין בשילוט נרחב בנקודות המכירה שיכלול חלונות ראווה, כרזות ועוד.
כמו כן, לאחר שנים רבות, ייוצג המותג נורופן ע"י פרזנטור גברי, זאת על מנת לפנות לאוכלוסיית הגברים הישראלים ולעורר גם את מודעותם ליכולת טיפול בכאבי ראש באופן יומיומי.
לדברי מנהלת תחום ה-OTC בחברת רקיט בנקיזר, יעל בקר: "נורופן נהנה כיום מנתח שוק של 14% והוא מצוי בצמיחה מהירה. אנו מאמינים שהקמפיין החדש, המדגיש את החדשנות הטכנולוגית של נורופן יאיץ את מגמת הצמיחה ויעניק לנורופן את הבולטות בתחום משככי הכאבים".