משרד התיירות עולה בקמפיין תיירות פנים לציבור דוברי הרוסית

מהיום – קמפיין חדש של משרד התיירות עולה בתקשורת הרוסית בישראל, במטרה לעודד את תיירות הפנים בקרב קהל דוברי הרוסית בארץ, המונה למעלה מ-700 אלף נופשים פוטנציאליים.



הקמפיין, שעלותו מיליון שקלים וחצי, יעלה בשני גלים. הראשון, אשר עולה כאמור היום, יפורסם בעיתונות הכתובה, רדיו ואתרי אינטרנט ייעודיים, ויימשך עד לסוף חודש יולי, תחת הסיסמא – "חופשה בישראל- חוויה בלתי נשכחת". הגל השני צפוי לעלות לאחר חגי תשרי ובו ישולב גם פרסום בטלוויזיה.



מניתוח שעשה משרד התיירות, עולה כי מקור המידע העיקרי בנושאי התיירות והנופש עבור קהל דוברי השפה הרוסית בארץ, הנו המדיה האינטרנטית. לפיכך, לצד הפרסום הקלאסי, יעשה במסגרת הקמפיין שימוש נרחב בפלטפורמה האינטרנטית, כולל במדיה החברתית.



בנוסף, ריכז המשרד את כל המידע בנושא תיירות הפנים, בעמוד נחיתה ייעודי בשפה הרוסית. בעמוד ניתן למצוא מידע על אירועים, מסלולים אתרים וכ'ו,וכן קישורים לגופי תיירות בהם מצוי מידע ברוסית. ניתן לראות את עיצוב הקמפיין והאתר בכתובת:


https://www.goisrael.com/rus/Articles/Campaign/Vacation+in+Israel.htm




במשרד התיירות צופים כי מהלך זה, של פנייה ממוקדת לקהל יעד , הנוהג לצרוך נופש מגוון ואיכותי, יוביל גופים נוספים בתעשיית התיירות המקומית, ליצור תכנים ייעודים המותאמים לפלח שוק זה, החסרים כיום בחלק מאתרי האינטרנט הפונים לציבור דובר הרוסית.



שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "קהל דוברי הרוסית בישראל מהווה יעד חשוב בפעילות משרד התיירות בתחום תיירות הפנים. הקמפיין הנוכחי נועד להגביר את המודעות למוצר התיירותי הישראלי, תוך חשיפה למגוון רחב של אירועים, מופעים, אטרקציות ומוקדי תיירות, ולאתגר קהל זה לבחור בחופשה בישראל כאופציה מועדפת".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)