מ.ר.ב מרכזי רפואת בכירים יצאה בקמפיין פרסומי לניתוח הרנייה (בקע או קילה בלשון העם)

מ.ר.ב מרכזי רפואת בכירים יצאה השבוע בקמפיין פרסומי מרכז ארצי לטיפול מהיר בהרנייה (בקע או קילה בלשון העם).



הקמפיין כולל תשדירי רדיו בשפ"מ (שירותי פרסומת מאוחדים) ברשת ג' וברשת ב' של קול ישראל ופרסומות באינטרנט- באתר אינטנרט דוקטורס ובאתרים נוספים כגון אתר ynet . היקף התקציב המדווח של הקמפיין: 250,000 ₪. הקמפיין ילווה ביחסי ציבור ממשרדו של חנן זיסו יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי .



הדגש בקמפיין יבוסס על היתרון שמציע הטיפול החדשני, במסגרתו הניתוח נמשך כ- 25 דקות בלבד והמנותח משתחרר לביתו כעבור כ- שעתיים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)