נגב משקיעה מליון וחצי דולר בקמפיין 2nd Floor by Negev- ספריית הריצוף הראשונה בישראל

חברת "נגב" עולה בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת ספריית הריצוף הראשונה מסוגה בעולם2nd
Floor by Negev –
(סקנד פלור). הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה בערוצים המסחריים 2 , 10 ו – 9 וכן מודעות בעיתונות הארצית ומגזינים. הסרטון יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & וורשבסקי , בהשקעה של מליון וחצי דולר תחת הסלוגן: "העיצוב בישראל עולה קומה " .



לראשונה בישראל ובאופן חריג, נבחרו אדריכלים מובילים בתחומם, להציג את הקמפיין: אילן פיבקו, מיכל קימל אשכולות ושאול יסקי יובילו את הקמפיין.



אבי מוטולה מנכ"ל נגב: "הקמפיין הינו שלב נוסף באסטרטגיית החברה לחזק את מובילותה ולהרחיב את פעילותה בשוק היוקרה בישראל. הייחוד במהלך הוא, שהחברה, המחזיקה את הרשת קמעונאית הגדולה בתחומה, מציעה למגזר המקצועי (אדריכלים, מעצבים) וללקוחותיה, חווית קניה ייחודית ושירות ברמת בוטיק. בחרנו להציג זאת, באמצעות אנשי המקצוע המובילים בתחום".



בספריה מוצגים החידושים האחרונים בתחום הריצוף והיא "חדר המידע" האולטימטיבי של כל מי שעוסק בתחום, היא המשרד הפרטי של כל אדריכל ומעצב והיא הפלטפורמה הנוחה והמקצועית ביותר לכל מפגש בין לקוח ואדריכל או לקוח ואיש צוות מקצועי של נגב.



www.negev-new.co.il

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)