רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה, מינתה את אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת הראשית של הרשת ויוצרת התוכן של המותג.
במסגרת תפקידה, תהיה סול מתן אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, יצירת קונספטים לקמפיין המותג, יצירת מראות,י צירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים,
ייעוץ והסברה לצרכניות על טרנדים ומגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן תהייה אחראית על איפור הפרנטורית של המותג אנה ז'ק.
נועה סול מתן (23) נחשבת כיום למאפרת מובילה בישראל, התחילה את דרכה ברשת דרך האינסטגרם והטיקטוק בגיל 18.
סול עומדת על 78.4 אלף עוקבים באינסטגרם ו410 אלף בטיקטוק.