נטורל פורמולה מעלה קמפיין נוסף בכיכובה של השחקנית אניה בוקשטיין


נטורל פורמולה, המובילה בתחום עיצוב וטיפוח השיער, מעלה קמפיין נוסף בכיכובה של הפרזנטורית של המותג השחקנית אניה בוקשטיין. הקמפיין עולה לרגל השקת סדרת קרם לחות תחת הקונספט החדשני "Nutra AtoZ".



אלחנן שקד, מנכ"ל חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", מסר כי: "נטורל פורמולה, מובילה היום את השוק בקטגוריית "עיצוב וטיפוח השיער" עם נתח שוק של כ- 32%, ואת קטגורית קרם הלחות לשיער עם נתח שוק של 40%, באמצעות הקונספט הטבעי החדשני, נטורל פורמולה צופה לסיים את שנת 2008 עם גידול של 13% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת".



הקמפיין לסדרת קרם לחות יעלה בטלוויזיה ב- 5 למרץ, בהשקעה של מיליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב". הקמפיין ילווה במבצע רחב היקף בסופר פארם (6/3/08-19/3/08).



דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: " המותג 'נטורל פורמולה' מציג תועלות שאינן רק טיפוח חיצוני אלא תזונה מעשירה לשיער מבפנים. הטרנד העולמי הלקוח מעולם ה– Wellness והבריאות שהגיע בעיקר מתחום המזון, נותן אותותיו לתחום טיפוח השיער ".



השחקנית אניה בוקשטיין תמשיך להוביל כפרזנטורית את קמפיין המותג, אניה מייצגת בהלימה את ערכי המותג של נטורל פורמולה, חדשנות עדכניות, איכות ומייצגת מומחית בתחומה. בקמפיין הפרסום מככבת השחקנית אניה בוקשטיין בתפקיד "השפית של נטורל פורמולה", ותכין לשיער מעדנים מזינים. ה"מתכונים" של אניה מבוססים על המרכיבים הטבעיים האמיתיים בהם מועשרים מוצרי הסדרה.



סקר tns טלסקר, מראה הצלחה מסחררת לפרסומת הראשונה בכיכובה, 80% מהנשאלים אהבו את הפרסומת, מתוכם 50% גילו מודעות גבוהה ואף זכרו את המסרים הנוגעים לרכיבים טבעיים, בריאות והזנה לשיער.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)