ניופאן במהלך שיווקי רחב נרחב למותגי האודיו של BOSE

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאודיו המובילה בישראל, יוצאת במהלך שיווקי נרחב למוצרי האודיו של BOSE – חיבור לעולמות המוזיקה והסאונד. ניופאן תשקיע במהלך כ – 1.5 מיליון שקלים.



במסגרת זו, תקיים ניופאן שת"פ עם תוכנית הפריים טיים –X פקטור, שהינה תוכנית המוזיקה הבינלאומית המבוססת על הפורמט שיצר סיימון קאוול.



מורן דאי, מנהלת השיווק של ניופאן, מציינת כי באמצעות שיתוף הפעולה עם X פקטור, יפנה BOSE לקהלים צעירים חובבי מוזיקה ומעריכי איכות. עוד מציינת דאי, כי מוצרי האודיו של BOSE הכוללים אוזניות, רמקולים, מקרני קול ומערכות סאונד הקפי הינם מוצרים איכותיים ומקצועיים. ממחקרים מקדימים שקיימנו עלה הצורך למוצרי אודיו איכותיים ומקצועיים ומוצרי BOSE נותנים מענה לביקוש זה בטווח רחב של אפשרויות ומחירים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)