חברת הצבעים נירלט יוצאת בימים אלה בקמפיין השקה למוצר הטייח החדש שלה – צבע טיח. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" תחת הסלוגן "יפה לך צבע טיח של נירלט". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פעילות באינטרנט, פעילויות קד"מ, נקודות מכירה ומול קהל המעצבים והאדריכלים. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד ב- 2 מיליון ₪.
סרטון הטלוויזיה ממשיך את אותו קו שהוצג בקמפיינים האחרונים של נירלט, שהרעיון המרכזי שלו – הקשר בין מה שאתה לובש לצבע הקירות בבית שלך והקלילות בה ניתן להתאים את הקירות לסגנון האישי.
גם בקמפיין הנוכחי של צבע טיח משתתפת הדוגמנית המקסיקנית הבינלאומית, פרידה אסטריד, כוכבת ערוץ האופנה של אמריקה הלטינית. בסרטון הנוכחי, משליכה אסטריד, מחרוזת על-גבי הקיר, אשר צובעת אותו בצבע טיח בגוון כחול אפור מרהיב ויפה.